Kreatywneszycie.pl

poniedziałek, 24 marca 2014

Zorganizowane miejsce pracy

Tak, tak wiem, utrzymać porządek w szyciowej pracowni tudzież kącie jest trudno...Ile razy się wszystko poukłada, za godzinę śladu po tym nie ma.. a jakże... Jak oglądałam gdzieś jakieś organizery na ścianę, zachwytu nie było..wydawały mi się takie nijakie.... do czasu... :)

Do czasu aż jedna z moich kursantek poleciła mnie znajomemu, abym na prezent uszyła właśnie organizer, ale nie taki banalny, typu prostokąt naszyć na prostokąt i gotowe - to by było zbyt proste.

 To był bardzo przemyślany i spersonalizowany organizer, jest osobne miejsce na laptopa, a połączenie tkanin /co jest tak naprawdę bardzo ważne/ tak mi się spodobało, do tego dodałam od siebie kilka praktycznych tricków, które miały ułatwiać codzienną współpracę i sprawić, że ów organizer posłuży dłuuugo.






Teraz już wiecie dlaczego do tego musiały być dobrane tkaniny tapicerskie.

Ponieważ to prezent i był on szyty na gotowo, wiadomo trzeba sobie wszystko dobrze przemyśleć. A czasu też zbyt wiele nie było.Tu nie ma miejsca na pomyłki. Wszystkie kieszonki są szyte dwustronnie i  wzmacniane gdzie trzeba, są odpowiednio wyprofilowane,  są tez praktyczne dziurki do powieszenia.

I muszę przyznać, że po tym uszytku zmieniłam zdanie o organizerach na ścianę, więc znowu potwierdza się fakt, że wszystko zależy od pomysłu i wykonania.

A Pan klient niezwykle konkretny, słowny, kulturalny, no czego chcieć więcej?
Chcieć więcej takich klientów, którzy doceniają czyjąś pracę, umiejętności, czas i zaangażowanie. Z tego co wiem to obdarowana osoba jest zadowolona, więc cóż... polecam się na przyszłość i niech dobrze służy.