Kreatywneszycie.pl

piątek, 3 stycznia 2014

Nowy Rok, nowe wyzwania!

Mam nadzieję, że okres świąteczno-noworoczny dał Wam chwilę wytchnienia od codziennego zabiegania.

Nowy Rok sprzyja nowym postanowieniom, zamierzeniom, podsumowaniom.
Osobiście cieszę się, że 2013 rok się skończył gdyż był wyjątkowo nieudany z wielu względów, i z tego co słyszałam dla wielu osób też ;/ więc mam nadzieję, że 2014 będzie łaskawszy.

Moje nowe projekty :) możecie zobaczyć między innymi na facebooku Nowej Marki Odzieżowej Your Clothes.
Znajdziecie tam torby, ubrania dla kobiet, dzieci, różne akcesoria, dodatki. Rzeczy są przemyślane i funkcjonalne, które posłużą Wam z pewnością dłużej niż 1 sezon o jakości nie wspominając.
Bardzo podoba mi się slogan:  "Szyjemy dla ludzi, nie na wybiegi", co mówi samo przez się.
Stąd moja prośba o polubienie strony i udostępnianie, będą konkursy (!!), w których do wygrania będą produkty Your Clothes, więc naprawdę warto śledzić poczynania.
 Oczywiście fanpejdż dopiero startuje, trzymajcie więc kciuki!! :)

Tak prezentuje się logo:



A wracając do tematu Kreatywnego Szycia, w Nowym Roku nie zabraknie warsztatów tematycznych pt. szycie spódnicy, torby itp jeśli macie jakieś propozycje czy pomysły to piszcie do mnie.

Będą też akcje charytatywne, bo uważam, że trzeba pomagać ludziom w potrzebie, jeśli można podarować coś uszytego przez siebie- nawet drobiazg. Często uczestniczę w różnego rodzaju akcjach pomocy-choćby zbieranie nakrętek-nic nas nie kosztuje a pomóc może.A niedługo akcja podaruj 1% więc kolejna okazja by kogoś wspomóc. Nigdy nie wiemy czy kiedyś sami nie będziemy w potrzebie.
Dlatego uprzedzam, że pro publico bono będę spamowała na fb z prośbą o udostępnianie aby dotrzeć do większej ilości osób, bo w tym szaleństwie jest metoda.

Zyczę Wam realizacji własnych zamierzeń, najlepiej krok po kroku, spokoju i codziennie dobrego nastroju. Wszystkiego dużo i dobrego!