Kreatywneszycie.pl

sobota, 25 stycznia 2014

Co by tu uszyć nowego?

Witam witam :)

W końcu mamy zimę i to taką prawdziwą :)  choć łudziłam się naiwnie, że może w tym roku zimy jako takiej nie będzie i dotrwałabym bezboleśnie do wiosny.... Tak wiem naiwne myślenie :)
 Ale skoro już jest ta zima a mroźne wieczory sprzyjają czytaniu- co bardzo lubię, średnio miesięcznie czytam po kilka książek jakiś taki nawyk mi pozostał jeszcze z czasów studiów, gdzie do przeczytania czytania były ogromne ilości.
I właśnie wspomniane wieczory sprzyjają też tworzeniu.
Pokażę Wam moje najnowsze tkaninki, już są wyprane i czekają teraz na bliskie spotkanie z żelazkiem.
 I potem trafią pod nożyczki i maszynę, ale właśnie jeszcze nie mam pomysłu co z nich powstanie.

Jest piękna flanela w kolorze bladoróżowym, ładnie będzie się komponowała z innym kolorem celem przełamania go. Oraz lubiany przez dorosłych i dzieci Kubuś Puchatek- w sumie to połączenie ze zdjęcia pasuje mi na kocyk dziecięcy :)



Są też wełny. Jedna wełenka w kratkę brąz/beż- no co jak co ale kratka to jest to!
Mam chrapkę aby uszyć z niej ładną sukienkę zimową z kieszeniami.



 Pozostałe tkaniny to porządna bawełna we wzorek biało-czerwony oraz bawełna z poliestrem - tu się przymierzam do torebki z tej ostatniej.



Taka mała rzecz a jakże cieszy, na razie sobie leżą i nabierają  mocy :) Aż pewnego dnia leżakowanie się skończy i coś z nich powstanie.

Do poczytania polecam biografię Singera:



I na tym kończę, zmykam pod koc z ciepłą herbatą i sernikiem :))