Kreatywneszycie.pl

piątek, 6 grudnia 2013

Konferencja Twoja Pasja Twoja firma

Wpis z małym opóźnieniem bo Konferencja ta odbyła się 23 listopada w bardzo fajnym miejscu Artbem na Bemowie.
 Muszę przyznać, że często bywam na różnego rodzaju konferencjach, i ta była bardzo dobrze zorganizowana. Pomysłodawczyniami są Panie z Projektowni Liderek

 Moc i Energia Kobiet naprawdę inspirują do działania, skłania ku przemyśleniom nad własnym działaniem lub jego brakiem.
 Ja również, zwłaszcza po wystąpieniu p.Kamili Rowińskiej obiecałam i wypisałam /co ważne/ kilka rzeczy do przepracowania, i nowe postanowienia, nowe pomysły, sposoby na ich realizacje itp.
Myślę, że dla każdej Kobiety szukającej swojej drogi, choć nie tylko, Konferencja ta dała wiele do myślenia.Do zainwestowania w Siebie przede wszystkim.

Dużym zainteresowaniem cieszyło się moje stoisko, gdzie można było zapytać o warsztaty nauki szycia, o to czy to trudne czy nie :)
Padło wiele ciekawych ale  i zaskakujących pytań. Była też loteria wizytówkowa.



 Tu rzeczy dla dzieci:


 A tu dla Kobiet:





Aha i dla wszystkich Pań, które  tego dnia zostawiły u mnie na stoisku  kontakt do siebie, będzie oferta specjalna prawdopodobnie po Nowym Roku, bo teraz już każdy jest zajęty myślami o Świętach.
Mam nadzieję, że się spodoba.

To tak w Ramach prezentu Noworocznego!!
 Także "będzie się działo" jak mówi pewna piosenka /hit letnich miesięcy/ Posłuchajmy bo śnieg za oknem aktualnie mamy :)