Kreatywneszycie.pl

niedziela, 15 września 2013

Liliowy jersey

Już któryś raz zabierałam się do napisania tego posta, ale za każdym razem wyskakiwały błędy ;/

Wracając do tematu dziś pokaże Wam spódnicę maxi, którą uszyłam kilka miesięcy temu i jestem z niej bardzo zadowolona.

Zarówno materiał /jersey z firmy Motex/ jest idealny na tego typu spódnice, układa się fantastycznie, i co mi się szczególnie podoba to, że nie prześwituje, no i to drapowanie... wygląda to na sylwetce przepięknie, i zrobiło furorę wśród oglądających :) Bardzo ładnie podkreśla kształty.
Spódnica ma z 1 strony rozcięcie do wysokości kolana, a to drapowanie jest niesymetryczne, i przyciąga uwagę.

Jedynie mogę tu narzekać na mojego overlocka, który nie dał sobie rady z tak sutym marszczeniem jakie mu zgotowałam i odmawiał posłuszeństwa podczas szycia, i działy się z nim różne rzeczy bo próbowałam na wszystkie sposoby przeszyć to marszczenie, no niestety... dlatego w newralgicznym miejscu /od wewnątrz/ jest wykończony zygzakiem, ale na szczęście na krótkim odcinku, reszta wygląda tak jak trzeba.

Pomysł na tę spódnicę powstał jak to u mnie bywa najczęściej przed lustrem, wymyślając co z tego kawałka mogę uszyć i później już poszło szybko, na zasadzie pstryknięcia palcem wizja w głowie się pojawiła :)
Jersey w przepięknym lawendowym, liliowym odcieniu moim zdaniem kapitalnie się tu sprawdził.

A Wam jak się podoba?

Przód:

Asymetryczne Drapowanie - widok z boku



Więcej zdjęć na sylwetce już wkrótce pojawi się na blogu, mojej stronie i FB.