Kreatywneszycie.pl

środa, 19 grudnia 2012

Eko konkurs Uwagi


Niedawno odbył konkurs Uwagi w TVN pt "REKONSTRUKCJE DRUGIE ZYCIE SMIECI"

Moje hobby i dzialania ekonomiczno-ekologiczne w sumie  mają cos wspolnego z ograniczeniem konsupmcjonizmu, powtornym wykorzystaniem odziezy, moze nie jest to stricte ekologiczne ale temu bliskie. Przynajmniej w moim odczuciu.

Ponizej zamieszczam Dyplom, który dostałam oraz torbe ekologiczna - wyprobowalam juz ja, fajnie sie nosi, jest bardzo mocna (nie ma obaw, że sie urwie), aczkolwiek po praniu wyglada hmmm;/ nieco gorzej, ale funkcje swoja spelnia nadal.